چاپ        ارسال به دوست

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی سال تحصیلی 1403 ـ 1402

پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی، از تاریخ 17 تا 23 مهر 1402 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت  student.uswr.ac.ir ، تمامی مدارک ثبت نامی خود را بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است نام کاربری و پسورد کدملی هر فرد می باشد. در صورت هر گونه مشکل در بارگذاری می توانید با شماره 22180054  - 71732423 .تماس بگیرید، 

مدارک ثبت نام:

  • فایل عکس  4×3 . ( ارسال 12 قطعه عکس )
  • آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید ، اصل مدرک پیش دانشگاهی همراه ریزنمرات )
  • کپي شناسنامه و کارت ملي
  • دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرسhttps://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
  • کپي کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت)
  • مشمولین نظام وظیفه موظفند از طریق سامانه سخا به آدرس: www.sakha.epolice.ir  درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
  • دانشجویان شهریه پرداز موظفند 24 ساعت پس از ثبت نام از طریق مراجعه به سایت هم آوا (یوزد شماره دانشجویی ـ پسورد کد ملی) نسبت به واریز مبلغ 60/000/000 ریال (شش میلیون تومان) به عنوان شهریه علی الحساب اقدام نمایند. بدیهی ست در صورت عدم پرداخت ثبت نام انجام نخواهد شد.

 

تمامی دانشجویان موظفند فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از 24 تا 26 مهر 1402 ازساعت 12-8 به تفکیک رشته به واحد امور آموزشی مستقر در ساختمان فارابی طبقه اول سالن شماره 1 و2 و3 تحویل نمایند. شروع کلاس ها از تاریخ 29 مهر 1402 می باشد.

 

تاریخ ارائه مدارک ثبت نام به تفکیک رشته تحصیلی

  • دوشنبه    24 مهر 1402 : گفتاردرمانی ـ روانشناسی ـ کاردرمانی
  • سه شنبه 25 مهر 1402 : فیزیوتراپی ـ مددکاری اجتماعی
  • چهارشنبه 26 مهر 1402 : پیش دبستانی ـ ارتز و پروتز

 

*تبصره : واحد درسی زبان مقدماتی با توجه به کارنامه (ریز نمرات) دانشجو اگر نمره زیر 15 باشد بر اساس مصوب شورای آموزشی موظف به گذراندن آن می باشند.

معاونت آموزشی ـ مدیرآموزش و تحصیلات تکمیلی

  ***

مراحل ثبت نام الکترونيکي و درخواست خوابگاه جهت دانشجويان نو ورود کارشناسی

  1. ورود به سايت student.uswr.ac.ir  جهت ثبت نام در سامانه هم آوا و در نهايت دريافت شماره دانشجويي براي ورود به سامانه بوستان .
  2. مراجعه به سايت boostan.uswr.ac.ir  و ورود به آيکون دانشجويان جديدالورود براي انجام تشکيل پرونده از تاریخ 19 مهر 1402.
  3. مطالعه کامل راهنماي تشکيل پرونده الزامي است.
  4. دريافت فرم تعهد محضري از بخش فرم هاي دانشجويي از سامانه بوستان با توجه به رشته تحصیلی ( دانشجویان رشته روان شناسی عمومی و پیش از دبستان زير مجموعه وزارت علوم https://boostan.uswr.ac.ir/gallery/rule/4_5834702437276977512.pdf مي باشند و سایر  رشته ها زیر مجموعه وزارت بهداشت می باشند.

https://boostan.uswr.ac.ir/gallery/rule/form%20taahod%20mahzari%20behdasht.pdf)

 

*نکات مهم در فرم تعهد محضری دانشجویان شاغل در رشته های مرتبط با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

  1. لازم است سند تعهدنامه دانشجویی مطابق باپیش نویس اعلام شده از سوی صندوق (موجود در سامانه بوستان بخش فرم ها) در یکی از دفاتر اسناد رسمی همراه با2ضامن به طور دقیق و خوانا تنظیم شود و به ثبت برسد. بدیهی است در صورت عدم مطابقت سند تعهد ارائه شده با مفاد سند پیوست می بایست برای دریافت وام سند تعهد مجدد تنظیم گردد.
  2. متعهدله این سند صرفا ً صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.
  3. به استناد ماده13 اساسنامه صندوق رفاه دانشجویان مصوب 1373/04/10هیات وزیران، مسئولیت تطابق سند تنظیم شده با اطلاعات مندرج در این تعهدنامه بر عهده کاربران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است.
  4. مدارک الزامی جهت ارائه به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی محل تحصیل حسب مورد موردبه شرح ذیل است:
  • اصل سندتعهدنامه دانشجویی تنظیمی به وسیله یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور.
  • گواهی کسر از حقوق یاکپی برابر با اصل مجوز یا پروانه فعالیت ضامنین و یا گواهی کتبی ضمانت از کمیته امداد امام خمینی (ره).
  • تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن یا ضامنین . در ضمن آدرس، تلفن ثابت، تلفن همراه، کد پستی دانشجو و ضامنین و شماره حکم  هر دو ضامن به طور دقیق در فرم تعهد محضری باید قید گردد.


*نکات مهم در فرم تعهد محضری دانشجویان شاغل در رشته های مرتبط با وزارت بهداشت ،درمان آموزش پزشکی:

اين فرم بايستي در يكي از دفاتر اسناد رسمي به طور دقيق ودرج همه موارد به صورت خوانا تنظيم و به ثبت برسد. بديهي است درصورت عدم مطابقت سند تنظيم شده با نمونه فرم، براي دريافت تسهيلات موظف به تنظيم مجدد سند مي باشيد.

نکات قابل توجه:

  1. متعهدله این سند صرفا ً صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.  تاریخ ثبت ، شماره ثبت و ... که در فرم پیش نویس تعهد محضری موجود می باشد باید عینا و به طور دقیق ثبت گردد.
  2. شماره ثابت ، شماره همراه، آدرس و کد پستی دانشجو و ضامن به صورت خوانا تنظيم و به ثبت برسد.

 

*مدارك لازم جهت ارائه مدارك لازم جهت به اداره رفاه دانشجويي دانشگاه

  1. اصل سند تعهدنامه تنظيمي در یكي از دفاتر اسناد رسمي کشور
  2. ارائه حكم کارگزینی، فیش حقوقي و یا مدارك مثبته مبني باشتغال به کار ضامنین شامل کارمندان دولت (رسمی، پیمانی ، قراردادی) ، کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی، کارمندان بانک ها، جانباز دارای حقوق، دارندگان پروانه کسب یا بهره برداری (مانند تاکسیرانی، وکالت، طبابت، تاسیس داروخانه) به استثنای بازنشستگان محترم  شماره شناسه ملي صندوق : 14002856168

 

 

5- ورود به گزينه درخواست خوابگاه و ثبت درخواست خوابگاه

*    شايان  ذکر مي باشد درصورت تکميل تمامي فرم هاي موجود در صفحه سامانه بوستان قادر به ثبت درخواست خوابگاه مي باشيد.

        مدارک لازم جهت ثبت نام حضوري :

  1. کپي کارت ملي
  2. اصل سند تعهد محضري
  3. استشهاد محلی
  4. فرم اظهارنامه انضباطی تکمیل شده(موجود در بخش فرم های دانشجویی سامانه بوستان)
  5. استشهاد محلي از آدرس محل سکونت  ( تاييد مسجد محل/شوراي محل ) (موجود در سامانه بوستان قسمت فرم ها)

کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۲ در این دانشگاه  می توانند جهت ورود به گروه تلگرامی و همچنین دریافت اخبار و اطلاعیه های ثبت نام ، به آیدی تلگرامی moavenatfarhangi1402@ مراجعه نمایند.


معاونت  فرهنگي و دانشجويي

مديريت دانشجويي اداره خوابگاه ها

تلفن تماس :22180019-021


١١:٥٤ - دوشنبه ١٧ مهر ١٤٠٢    /    عدد : ٢٧٢٧٨    /    تعداد نمایش : ٥٩٥٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج